Biobord

Vauhtia maaseudun markkinointiin

Yritys tuottaa tulosta, mikäli saa myytyä tuotteitaan. Jotta myyntiä saadaan aikaan, täytyy yrityksen kertoa tuotteistaan muille, yrityksen täytyy siis MARKKINOIDA. Yrittäjiltä kysyttäessä esiin nousee usein toimialasta riippumatta samat ongelmat, miten, mihin ja kenelle markkinointia kuuluisi tehdä?

PÄMÄ -infossa keskiviikkona 6.2.2020 klo. 18-20 keskitytään markkinointiin, sen perusteisiin ja keinoihin tilallisen näkökulmasta. Markkinoinnin tärkein tehtävä on kasvattaa myyntiä, mutta mitä on hyvä markkinointi? Ja miten tilatasolla voidaan hyötyä markkinoinnista pienilläkin panostuksilla?

Ohjelmassa klo. 18 alkaen asiantuntijoita ja keskustelua aiheesta
– Markkinointi osaksi tilan liiketoimintaa – Sanna Piirainen, Virna Markkinointi
– Miten markkinoida maatilan tuotteita – Jyri-Pekka Lemettinen, Jokinotkon karjatila
– Aikon kartanon alku ja visio – Aila Karvonen, Aikon Kartano

Kamppailetko sinä markkinoinnin kanssa vai sujuuko se luonnollisena osana yrityksen arjen hallintaa?
Onko sinulla hyviä vinkkejä tai havaintoja toisille asian kanssa painiville?

3 Likes

On mielenkiintoista kuulla, miten monipuolisesti esim. lähiruokaa tai matkailupalveluita tulee ja kannattaa markkinoida. Videot on oiva tapa saada kuluttajat näkemään mistä ruoka tulee :).

1 Like

Tässäpä Vauhtia maaseudun markkinointiin -infon tallenne.

Mielenkiintoisia puheenvuoroja oli kyllä infossa. Kummasti rohkaisi, että markkinointiin ei tarvitse käyttää aikaa mahdottomasti tai rahaakaan välttämättä äärettömästi. Lisäksi on huippua, että tarjolla on osaavia markkinoinnin ammattilaisia, jotka ymmärtävät alkutuotannonkin erityistarpeet.