Biobord

PÄMÄ-info: Tunne asiakkaasi - vuorovaikutuksella uutta liiketoimintaa

Taas on aika Pämä-infon ja tänään aiheena yrityksen palveluiden kehittäminen asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden mukaiseksi. Puhutaan siis palvelumuotoilusta.

Tunne asiakkaasi - vuorovaikutuksella uutta liiketoimintaa -infotilaisuus järjestetään vallitsevan koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan vuoksi vain verkossa, fyysistä kokoontumispaikkaa ei tänään ole.

Illan infossa Sanna Jämsén Innostumosta kertoo, kuinka vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa voi hyödyntää yrityksen omien palveluiden kehittämisessä, Yle Keski-Suomen toimittaja Riikka Pennanen antaa vinkkejä maaseutuyrittäjien viestintään ja Erä´s Peten yrittäjä Petri Korhonen kertoo, kuinka on kehittänyt erä- ja kalastusohjelmapalveluja myös kansainvälisiä asiakkaita silmällä pitäen.

Millaista vuorovaikutusta sinulla on asiakkaidesi kanssa?
Keräätkö asiakaspalautetta?
Missä kanavissa asiakkaidesi kanssa keskustelet?

Osallistu keskusteluun. :slight_smile: