Biobord

Maatalousyrittäjien hyvinvointi -podcast

Podcastissa keskustellaan yleisesti maatalousyrittäjien hyvinvoinnista ja mietitään käytännöllisiä vinkkejä, millä omaa hyvinvointia ja jaksamista voisi lisätä arjessa. Lisäksi puhutaan monenlaisista jaksamiseen ja arjen hyvinvointiin liittyvistä asioista, mm. ruokajutut, nukkuminen, lepohetket ja tauot työn ohessa, ihmissuhteet ja liikunta.

Keskustelijoina ovat Anne-Mari Malvisto Jyväskylän ammattikorkeakoulun Biotalousinstituutista ja Eila Eerola Melalta Välitä viljelijästä –projektista.

Mikä podcast on? Podcast on verkossa julkaistu äänitallenne, joka voidaan kuunnella verkon kautta itselle sopivana aikana. Usein podcastit julkaistaan sarjoina, tässä kokeilussa on mukana yksittäinen jakso.

Kuunneltuasi podcastin, toivoisimme että vastaat alla olevaan palautekyselyyn ja kertoisit ideoitasi postauksen lopusta löytyvien kysymysten pohjalta!

Kuinka hyödylliseksi koit aineiston sisällön maatalousyrittäjän näkökulmasta?

• Erittäin hyödyllinen
  • Hyödyllinen
  • Ei kovin hyödyllinen
  • Hyödytön

0 voters

Kuinka hyvin käytetty aineistomuoto sopi sisällön läpikäyntiin?

• Aineistomuoto tuki sisällön omaksumista erittäin hyvin
  • Aineistomuoto tuki sisällön omaksumista hyvin
  • Aineistomuoto tuki sisällön omaksumista hiukan
  • Aineistomuoto tuki sisällön omaksumista heikosti

0 voters

Miten aineisto tuki sisällön soveltamisessa (omaan) yritystoimintaan?

• Sain selkeitä esimerkkejä ja omaan toimintaan soveltaminen on helppoa
  • Tunnistan kohteita, joihin asiaa voisi soveltaa, mutta tarvitsisin lisätietoa
  • En tiedä, miten soveltaisin asiaa omassa toiminnassani
  • Sisältö ei koske työtäni, enkä osaa arvioida sen hyötyä yrittäjälle

0 voters

Millaiseksi koit aineiston käytön sujuvuuden?

• Aineiston käyttö oli erittäin sujuvaa
  • Aineiston käyttö oli helppoa
  • Aineiston käytössä oli vaikeuksia
  • Aineiston käyttö oli todella vaikeaa
  • Aineiston käyttö ei onnistunut lainkaan (aineisto ei ollut saatavilla, muita teknisiä ongelmia)

0 voters

Millaisen kokonaisarvosanan antaisit tälle aineiston ja sisällön yhdistelmälle?

• 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 voters

Jatkokehittämistä varten kuulisimme mielellämme mielipiteesi aineiston kehittämiseksi! Postaa alle mielipiteesi vastauksena keskusteluketjuun esim. seuraaviin kysymyksiin pohjautuen!

• Mihin muuhun yhteyteen tällainen aineistotyyppi sopisi?
  • Sopisiko tähän aiheeseen mielestäsi paremmin muunlainen esitystapa ja / tai aineistotyyppi?
  • Miten kehittäisit yhdistelmää?
  • Mikä oli erityisen hyvää tässä yhdistelmässä?
2 Likes

Oletko sinä löytänyt jonkin hyvän hetken kuunnella podcasteja? Minusta on ollut mukavaa päästä samalla kävelylle järven rannalle, kun minun on tarvinnut hakea tietoa podcasteista. Terveisin Tuulia

1 Like

Minä en ole vielä oikein noihin podcasteihin oppinut, mutta olen miettinyt, että kun työmatka-ajoa tulee kuitenkin kohtuullisen paljon, niin sen ajan voisi ottaa hyötykäyttöön. :slight_smile:

3 Likes

Minä olen myös viimeisen vuoden aikana tykästynyt podcasteihin ja äänikirjoihin. Nimenomaan ajoajan voi käyttää hyödyksi tai huviksi :slight_smile:

3 Likes