Biobord

Foorumin rahoitusneuvojat ja ylläpitäjät esittäytyvät

Moi ja hauska tavata!

Minun nimeni on Riikka Kumpulainen ja toimin tämän Biobord-verkkoalustan pääkäyttäjänä. Eli minulta voi kysyä asioita liittyen tämän alustan käyttöön. Opastan mieluusti myös vaikka henkilökohtaisesti :slight_smile: Ottakaa rohkeasti yhteyttä, mikäli kaipaatte lisäneuvoja:

Admin töiden ohella työskentelen JAMK:n Biotalousinstituutissa projektipäällikkönä kansainvälisessä ConnectedByBiobord-projektissa joka kehittää tätä verkkoalustaa. Ja puuhailen tämän Keski-Suomen Rahoitusryhmän toteutuksen parissa.

Tervetuloa!

1 Like

Hei kaikille,

Minun nimeni on Tiina Kuisma ja toimin Keski-Suomen rahoitusfoorumin yhtenä ylläpitäjänä. Huolehdin siitä, että foorumin tiedot ovat ajantasalla ja että foorumilla esitettyihin kysymyksiin ja tiedusteluihin vastataan.

Toimin projektiasiantuntijana JAMK Biotalousinstituutin Biotalouden yrityskiihdyttämö -hankkeessa, BioPaavossa, jossa haluamme osaltamme olla edesauttamassa keskisuomalaisia biotalouden yrityksiä kasvuun. Minuun voi olla yhteydessä sähköpostitse tiina.kuisma@jamk.fi tai yksityisviestillä täällä Biobordilla.

BioPaavoon voi tutustua osoitteessa: www.biopaavo.fi

1 Like

Hei,
olen Marja Salonen. Työskentelen Leader Viisarissa toiminnanjohtajana.
Leader Viisarin kautta voit hakea Maaseuturahaston yritystukia, mikäli yrityksesi toimii Viisarin alueella (Kannonkoski, Karstula, Kinnula, Kivijärvi, Kyyjärvi, Pihtipudas, Saarijärvi ja Viitasaari sekä Äänekosken maaseutualueet).

Minut tavoitat sähköpostilla marja.salonen@saarijarvi.fi tai puhelimitse 0400 418055.

Lue lisää mahdollisuuksista kehittää yritystäsi:
http://www.keskisuomenmaaseutu.fi/leader-toiminta/leader_viisari/rahoituksen_haku/yritysrahoitus

3 Likes

Heips,

Minä Lasse Lyijynen toimin Kehittämisyhtiö Witas Oy:n yrityskehittäjänä.
Witas palvelee yrittäjiä sekä yrittäjäksi aikovia henkilökohtaisesti ja luottamuksellisesti kaikissa yrityksen elinkaaren eri vaiheissa. Palvelumme ovat maksuttomia kaikille yrittäjille Kinnulassa, Kivijärvellä, Pihtiputaalla ja Viitasaarella.

Yhteystietoja: lasse.lyijynen@witas.fi 044 748 8124
https://www.witas.fi/palvelut_yrittajalle_167#anchor

2 Likes

Hei,

olen Tiia Rantanen ja työskentelen Keski-Suomen ELY-keskuksessa. Olen yhteyshenkilönä täällä Biobordilla ja teen sidosryhmätyötä ja viestintää ELYn kestävä elinvoima-tiimissä.

Meillä ELY-keskuksessa on useita vaihtoehtoja yritysten kasvun ja kehittymisen rahoitukseen, työntekijöiden hankintaan ja koulutukseen sekä hyvät kontaktit kansainvälisiin verkostoihin. Esittelemme sopivan tuotteen yrityksen tarpeiden mukaan. Palvelemme yrityksiä koko maakunnan alueella.

Yhteystiedot: tiia.rantanen@ely-keskus.fi, p. 0295 024 999

Lisätietoja: https://www.ely-keskus.fi/elinkeinot

2 Likes

Hei,

Olen Janne Taavitsainen, Kehittämisyhtiö Karstulanseutu Oy:stä.

Palveluumme kuuluu kaikki yrityksen kehitysvaiheet. Olit sitten perustamassa yritystä tai laajentamassa nykyistä toimintaa, suunnittelemassa investointeja tai etsimässä verkostoyhteistyötä. Olemme mukana myös silloin, kun harkinnassa on yrityksestä luopuminen, myyminen tai omistajanvaihdos.

Neuvontapalvelumme ovat maksuttomia. Kauttamme on mahdollista saada myös maksullisia asiantuntijapalveluita, joiden käytöstä sovitaan aina asiakkaan kanssa erikseen, tapauskohtaisesti.

Minut saa kiinni puhelimella (ja/tai whatsapilla) numerosta 044 459 6585 tai sähköpostitse osoitteesta janne.taavitsainen@karstulanseutu.fi
Minut lödät myös LinkedIn palvelusta : linkedin.com/in/janne-taavitsainen-79652a107

2 Likes